Digital-Out-Of-Home

Reklama na cyfrowych nośnikach zewnętrznych

DOOH (digital out-of-home) to dynamiczna reklama zewnętrzna, wyświetlana na cyfrowych ekranach LED w przestrzeni miejskiej. Reklamy Digital OOH są świetnym sposobem na dotarcie do dużej grupy odbiorców w wyznaczonym miejscu i czasie. Cyfrowe reklamy zewnętrzne przynoszą nowe korzyści dla reklamodawców. W porównaniu z tradycyjnymi reklamami zewnętrznymi pozwalają na:

lepszą widoczność

dzięki wyświetlaniu reklam na cyfrowym nośniku LED, Twoja kampania będzie widoczna nawet w nocy

rotacje różnymi komunikatami

wyświetlanie różnych treści komunikatów w trakcie trwania jednej kampanii

wyświetlanie reklam w dowolnym miejscu i czasie

dowolny czas trwania kampanii. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam zewnętrznych, w DOOH nie musisz rezerwować nośników z wyprzedzeniem dodatkowo istnieje możliwość selekcji nośników do typu kampanii

brak konieczności wcześniejszej rezerwacji nośnika

możliwość wyświetlania kilku kampanii na jednym nośniku z dowolną częstotliwością

Możliwości reklamy DOOH

Dynamiczny komunikat

Tworzenie i podmiana spotów reklamowych na bieżąco, kreowanie spersonalizowanych komunikatów oraz rotacja różnymi treściami reklam.

Cross online z offline

Możliwość połączenia kampanii DOOH z aplikacjami i urządzeniami mobilnymi, z mediami społecznościowymi lub dedykowanymi stronami internetowymi.

Warunkowanie parametrami

Wyświetlanie różnych treści reklam w zależności od zmieniających się parametrów, tj.: pogoda, godzina, pora dnia czy lokalizacja.

Dowiedz się więcej na temat