MyLED

Zintegrowana sieć ekranów LED w całej Polsce.
MyLED
MyLED
Niezwykłe podziękowania wyświetlone na Piccadilly Lights w Londynie dla wolontariuszy Westminster Connects za pomoc podczas lockdownu!
Do zadań wolontariuszy należało m.in.:
➡ dostarczanie paczek żywnościowych oraz ciepłych posiłków osobom chorym i bezdomnym,
➡ kontakt telefoniczny z chorymi w celu ich wsparcia i podniesienia na duchu,
➡ dostarczenie masek dla pracowników służby zdrowia.
#DOOH #wartopomagać #digital #OOH
MyLED
MyLED
Ograniczenia spowodowane wybuchem pandemii COVID-19 sprawiły, że ludzie bardziej doceniają swoje lokalne otoczenie, a to z kolei przyczyniło się do wzrostu świadomości na temat reklam #OOH!
MyLED
MyLED
Prosta, czytelna i przykuwająca uwagę - takimi słowami możemy określić kampanię #OOH marki B&Q!
Zestaw 17 reklam odzwierciedlających nowe motto marki B&Q: „Build a Life!". Prosty i jasny przekaz zachęcający do wprowadzenia zmian w życiu, łączy obrazy produktów codziennego użytku z wezwaniem do działania.
MyLED
MyLED
#OOH nabiera nowego znaczenia w dobie COVID-19!
Aż 45%📈 dorosłych Amerykanów twierdzi, że dostrzega ten format reklamy bardziej niż przed rozpoczęciem pandemii. Według Outdoor Advertising Association of America (OAAA) zwiększona świadomość na temat medium OOH jest szczególnie widoczna wśród osób w wieku 18-54 lat.
MyLED
MyLED
Jak stworzyć prostą i skuteczną reklamę #OOH?🤔 Zainspiruj się nową kampanią Coca-Coli🥤 „This Coke is on us”, która angażowała uwagę przechodniów i zachęcała ich do działania☝️.

Spoty wyświetlane na ekranach namawiały odbiorców do zatrzymania się i zeskanowania kodu QR📲 widocznego w dolnym rogu reklamy, który przekierowywał ich do strony, gdzie mogli pobrać kupon na darmowy napój do wykorzystania w lokalnych barach, restauracjach lub kawiarniach.
MyLED
MyLED
Monkey Shoulder debiutuje w kampanii #DOOH wspierając funkcjonowanie barów i pubów🥂 w Wielkiej Brytanii podczas pandemii COVID-19.

Marka znanej whisky blended malt - Monkey Shoulder🥃 - rozpoczęła pierwszą w historii kampanię reklamową #OOH, mającą na celu zapewnienie klientom bezpiecznego powrotu do lokalnych barów i pubów nie zapominając przy tym o przestrzeganiu wytycznych rządu dotyczących zachowania wszelkich środków bezpieczeństwa.

Reklamy w zabawny sposób przypominają klientom o myciu rąk🤲, noszeniu masek , zachowaniu dystansu społecznego🧍‍♀ 🧍‍♂ oraz udostępnianiu odpowiedniej przestrzeni innym klientom lokalu.

Chcąc jeszcze bardziej zmotywować klientów do odwiedzania barów i pubów, Monkey Shoulder oferuje im bezpłatny napój🥃 we wszystkich partnerskich barach, o czym informuje odbiorców również w mediach społecznościowych.