Digital-Out-Of-Home
Reklama na cyfrowych nośnikach zewnętrznych
DOOH (digital out-of-home) to dynamiczna reklama zewnętrzna, wyświetlana na cyfrowych ekranach LED w przestrzeni miejskiej. Reklamy Digital OOH są świetnym sposobem na dotarcie do dużej grupy odbiorców w wyznaczonym miejscu i czasie. Cyfrowe reklamy zewnętrzne przynoszą nowe korzyści dla reklamodawców. W porównaniu z tradycyjnymi reklamami zewnętrznymi pozwalają na:
lepszą widoczność
dzięki wyświetlaniu reklam na cyfrowym nośniku LED, Twoja kampania będzie widoczna nawet w nocy
rotacje różnymi komunikatami
wyświetlanie różnych treści komunikatów w trakcie trwania jednej kampanii
wyświetlanie reklam w dowolnym miejscu i czasie
dowolny czas trwania kampanii. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam zewnętrznych, w DOOH nie musisz rezerwować nośników z wyprzedzeniem dodatkowo istnieje możliwość selekcji nośników do typu kampanii
brak konieczności wcześniejszej rezerwacji nośnika
możliwość wyświetlania kilku kampanii na jednym nośniku z dowolną częstotliwością
Możliwości reklamy DOOH
Dynamiczny komunikat
Tworzenie i podmiana spotów reklamowych na bieżąco, kreowanie spersonalizowanych komunikatów oraz rotacja różnymi treściami reklam.
Cross online z offline
Możliwość połączenia kampanii DOOH z aplikacjami i urządzeniami mobilnymi, z mediami społecznościowymi lub dedykowanymi stronami internetowymi.
Warunkowanie parametrami
Wyświetlanie różnych treści reklam w zależności od zmieniających się parametrów, tj.: pogoda, godzina, pora dnia czy lokalizacja.