ARA to technologia, która działa.
Zainspiruj się i zaproś ARA do wsparcia swojego biznesu.
Za nami skuteczne wdrożenia technologii ARA w dwóch obszarach. Z wiedzy dostarczanej przez ARA korzystają AMS i Jet Line, właściciele ogólnopolskich sieci nośników out of home oraz jedna z największych w kraju sieci drogerii. Oto, kto i jak korzysta z ARA.
![](https://myled.pl/app/uploads/2022/06/x50720_Zlota_48_54-4.jpg.pagespeed.ic.LjYUqvL_3y.jpg)
More
Sieć ekranów digital OOH od Jet Line.
ARA dostarcza wiarygodne, policzalne dane o trwających kampaniach. Dzięki platformie klienci sprawdzą przebieg kampanii w czasie rzeczywistym, analizują predykcję, wprowadzają zmiany, generują raporty. To ogromna zmiana w sposobie zarządzania kampaniami, a przede wszystkim w myśleniu o najważniejszym aspekcie reklamy outdoorowej: widowni.
Michał Ciundziewicki
prezes Jet Line
Dzięki technologii ARA klienci Jet Line mogą precyzyjniej planować komunikację reklamową i efektywniej gospodarować budżetami DOOH.
Jet Line (jetline.pl) jest właścicielem sieci ekranów cyfrowych pod nazwą MORE. Jest to sieć 310 ekranów w 7 największych miastach w Polsce, pierwsza i największa tak zorganizowana sieć cyfrowych ekranów reklamowych na polskim rynku.
Implementacja technologii ARA składała się z dwóch etapów. Pierwszy polegał na instalacji sensorów w konkretnych lokalizacjach, zaś drugi – uruchomieniu platformy, służącej do prezentowania i analizowania zbieranych wyników.
AMS
ARA dla największej polskiej firmy OOH.
AMS S.A. jest największą polską firmą outdoorową. Inwestując w rozwój narzędzi cyfrowych uwzględnia technologię ARA, wykorzystując sensory ARA do badania widowni znajdującej się w zasięgu nośników.
Retail
ARA dla sieci drogeryjnej
- jaki jest zasięg ekranów
- jaka jest zauważalność ekranów przed sklepem
- jak wygląda czas interakcji z nośnikiem
- jaka jest zauważalność wśród kupujących