FAQ

Pytania ogólne

  • Czym jest platforma MYLED?

    Platforma MYLED to zintegrowana sieć ekranów LED zlokalizowanych na terenie całej Polski. Za jej pomocą można zdalnie zlecić wykonanie kampanii reklamowej oraz monitorować i edytować jej przebieg w czasie rzeczywistym.

  • Czy można zamówić kampanię bezpośrednio z systemu MYLED?

    Tak. Wystarczy wejść na stronę myled.pl, założyć własne konto, zalogować się i klikając ikonę "zamów kampanię" rozpocząć proces planowania kampanii.

  • Do kogo jest skierowana platforma MYLED?

    Platforma MYLED jest przeznaczona dla każdej osoby, która chce zorganizować kampanię z wykorzystaniem ekranów LED. Rozróżniamy cztery grupy kontrahentów: domy mediowe, agencje reklamowe, klientów indywidualnych oraz właścicieli nośników.

  • Czym jest ekran LED?

    Ekran LED to duży nośnik obrazów ruchomych zainstalowany w przestrzeni miejskiej. Używany jest do wyświetlania spotów reklamowych. Nazwa odnosi się do technologii zastosowanej w ekranach. Składają się one z małych żarówek, tzw. diod ledowych. Obraz uzyskany przy ich użyciu cechuje bardzo wysoka jakość.

  • Jakie parametry charakteryzują ekrany LED?

    Ekrany LED opisuje się ze względu na: lokalizację, wielkość (w m2), rozdzielczość, proporcje ekranu oraz odległość od punktów takich jak np. banki, lokale gastronomiczne, sklepy czy miejsca rozrywki.

  • Gdzie zlokalizowane są ekrany LED?

    Ekrany LED umiejscowione są w najlepszych lokalizacjach na terenie całego kraju. Znajdują się one przede wszystkim w dużych miastach, przy głównych arteriach i miejscach o wysokim poziomie natężenia każdego rodzaju ruchu. Każdy z ekranów w bazie posiada dokładny opis umiejscowienia i dane o odległościach do placówek finansowych, szkół, lokali gastronomicznych etc.

Pytania związane z platformą MYLED

  • W jaki sposób mogę zrealizować kampanię na ekranach LED za pomocą platformy MYLED?

    Zaloguj się do swojego konta na Platformie MYLED. Utwórz nową kampanię, określ datę rozpoczęcia i czas trwania kampanii. Wybierz częstotliwość oraz długość spotów. Zdefiniuj ilość, lokalizację, parametry i standard nośników. Możesz zdefiniować dokładne parametry kampanii dla poszczególnych ekranów do niej wybranych. Dodaj swój spot lub skorzystaj z szablonów spotów dostępnych na Platformie MYLED.

  • Jakie są podstawowe parametry kampanii?

    Do parametrów kampanii zalicza się: długość, czyli czas jej trwania (1, 3, 7, 14, 30, 60 lub 90 dni), długość spotu (7.5, 10 lub 15 sekund) oraz częstotliwość emisji w pętli emisyjnej (2.5, 5 lub 10 minut).

  • Czy istnieje możliwość samodzielnego doboru parametrów kampanii?

    Jest to możliwe w pewnym zakresie. Parametry (długość kampanii, długość i częstotliwość emisji spotu) mają różne wartości, spośród których należy wybrać jedną. Z powodów technicznych nie ma możliwości stworzenia nowej wartości. Na jednym ekranie LED przeprowadza się jednocześnie kilka kampanii, a określone wartości (np. częstotliwości emisji) pozwalają na rozwiązywanie tzw. konfliktów emisyjnych.

  • Co oznacza częstotliwość / rotacja emisji spotów reklamowych?

    Częstotliwość wyświetlania spotu to czas jaki upływa od rozpoczęcia wyświetlania spotu do jego ponownego pojawienia się na ekranie.

  • Parametry, wskaźniki, rotacja... to brzmi skomplikowanie. Skąd mam wiedzieć, o co chodzi przy określaniu poszczególnych cech kampanii?

    Platforma została zaprojektowana w taki sposób, że system intuicyjnie prowadzi przez cały proces planowania kampanii. Elementy, które wymagały dodatkowych wyjaśnień są uzupełnione o takie informacje.

  • Czy mogę kontrolować przebieg kampanii i mieć podgląd w jej realizację?

    Każdy użytkownik logując się na Platformie MYLED zakłada swoje własne konto. Dzięki niemu przy każdym logowaniu zyskuje on możliwość dostępu, edycji oraz podglądu realizacji swoich kampanii reklamowych przeprowadzanych za pośrednictwem Platformy.

  • Od czego zależą koszty kampanii?

    Cena zależy od elementów zdefiniowanych w zakładce „Parametry kampanii“. Koszty generowane są w oparciu o długość i częstotliwości wyświetlania spotów, a także rodzaj i ilość ekranów, które zostały wybrane podczas planowania kampanii.

  • Co oznacza podział nośników na basic / standard / optimal / premium / prestige?

    Głównym czynnikiem decydującym o klasie nośnika jest lokalizacja. Klasyfikacja nośnika do danej kategorii zależy od poziomu widowni w miejscu, w którym został umieszczony oraz od takich czynników jak odległość od punktów gastronomicznych czy miejsc związanych z rozrywką, handlem, finansami itp.

  • Jakie informację mogę znaleźć odnośnie poszczególnych ekranów, których chcę wykorzystać w kampanii?

    Po kliknięciu w zakładkę "Szczegóły" pojawi się informacja na temat wybranego nośnika. Opisany jest poziom widowni, godziny pracy ekranu oraz odległości od strategicznych, jeśli chodzi o widownię, punktów. Lokalizacja w przestrzeni miejskiej zaznaczona jest na interaktywnej mapie.

  • Czy wybierając w kampanii kilka ekranów mam możliwość na każdym z nich wgrać inny spot?

    Tak, istnieje możliwość różnicowania spotów i osobnego przypisania ich do poszczególnych nośników. Można też indywidualnie ustawić parametry ich wyświetlania według Twoich potrzeb.

  • Czy wybierając 15 ekranów mogę określić różny czas rozpoczęcia kampanii na każdym z nich?

    Wszelkie parametry związane z konkretnym ekranem, spotem, częstotliwością wyświetlania spotu itp. definiujesz i określasz w zakładce „Podgląd harmonogramów“. Możesz to zrobić jednocześnie dla wszystkich ekranów lub dla każdego ekranu osobno.

  • Czy będąc właścicielem nośnika mam wgląd w kampanie, które są realizowane na moim ekranie za pomocą Platformy MYLED?

    Właściciel nośnika zawsze ma taką możliwość. Może na bieżąco kontrolować jakie spoty reklamowe wyświetla jego ekran za pośrednictwem Platformy MYLED.

  • Czy podczas trwania kampanii mogę podmieniać spoty na poszczególnych ekranach?

    W czasie trwania całej kampanii jeden spot nie musi być przypisany konkretnemu ekranowi od początku do końca. Platforma dysponuje możliwością podmiany spotu w każdym momencie realizowania kampanii, a zmiany te pojawiają się na ekranie w czasie rzeczywistym.