ARA to technologia, która działa.
Zainspiruj się i zaproś ARA do wsparcia swojego biznesu.

Za nami skuteczne wdrożenia technologii ARA w dwóch obszarach. Z wiedzy dostarczanej przez ARA korzystają AMS i Jet Line, właściciele ogólnopolskich sieci nośników out of home oraz jedna z największych w kraju sieci drogerii. Oto, kto i jak korzysta z ARA.

More

Sieć ekranów digital OOH od Jet Line.

ARA dostarcza wiarygodne, policzalne dane o trwających kampaniach. Dzięki platformie klienci sprawdzą przebieg kampanii w czasie rzeczywistym, analizują predykcję, wprowadzają zmiany, generują raporty. To ogromna zmiana w sposobie zarządzania kampaniami, a przede wszystkim w myśleniu o najważniejszym aspekcie reklamy outdoorowej: widowni.

Michał Ciundziewicki

prezes Jet Line

Dzięki technologii ARA klienci Jet Line mogą precyzyjniej planować komunikację reklamową i efektywniej gospodarować budżetami DOOH.

Jet Line (jetline.pl) jest właścicielem sieci ekranów cyfrowych pod nazwą MORE. Jest to sieć 310 ekranów w 7 największych miastach w Polsce, pierwsza i największa tak zorganizowana sieć cyfrowych ekranów reklamowych na polskim rynku.

Implementacja technologii ARA składała się z dwóch etapów. Pierwszy polegał na instalacji sensorów w konkretnych lokalizacjach, zaś drugi – uruchomieniu platformy, służącej do prezentowania i analizowania zbieranych wyników.

AMS

ARA dla największej polskiej firmy OOH.

AMS S.A.  jest największą polską firmą outdoorową. Inwestując w rozwój narzędzi cyfrowych uwzględnia technologię ARA, wykorzystując sensory ARA do badania widowni znajdującej się w zasięgu nośników.

Retail

ARA dla sieci drogeryjnej
Niektóre duże sieci sklepów mają własne cyfrowe nośniki reklamowo – komunikacyjne, instalowane w witrynach sklepów.
Jedna z największych sieci retail wykorzystała technologię ARA aby zbadać ilość widowni, która jest w zasięgu ich nośników zainstalowanych w witrynach.
badaliśmy

  • jaki jest zasięg ekranów
  • jaka jest zauważalność ekranów przed sklepem
  • jak wygląda czas interakcji z nośnikiem
  • jaka jest zauważalność wśród kupujących